quinta-feira, 25 de agosto de 2011

Women in Love


"...Mem'ries may be beautiful and yet
What's too painful to remember
We simply choose to forget
So it's the laughter we will remember
Whenever we remember the way we were..."


"...Twist your head around
It's all around you
All is full of love
All around you
..."


"...He'll build a little home, just meant for two
From which we'll never roam; Who would, would you?
And so all else above I'm waiting for the man I love
..."


"...But I'm gonna show you, baby, that a woman can be tough
I want you to come on, come on, come on, come on and take it,
Take it!
Take another little piece of my heart now, baby..."


"...Since we've been together
Loving you forever
Is all I need
Let me be the one you come running to
I'll never be untrue
Let's, let's stay together..."

8 comentários:

Wans disse...

Amo essa da Barbra e da Bjork. Sãoa bolutamente liiindas!

bjão, babe.

Paulo Braccini - Bratz disse...

nata da nata ... adooooro

Dan disse...

uau! adorei o post!
a mulherada é foda!
:D

Fred disse...

Maravilha... hehehe! Tina Turner era bem da minha época... hahaha! Hugzão!

Wanderley Elian Lima disse...

Esse seleção foi de arrepiar. Amei.
Bjão

K. disse...

fools!
rs

São disse...

EStupenda selecção a sua, meu bem!
Pena que meu computador comece rosnando a meio de cada vídeo que abro e assim me não permita o acesso, buááa´

Um abraço enorme , meu amigo, para si

Marcos Eduardo Nascimento disse...

grandes damas da musica, hein?! ARRAZOU, amigo!!! Beijao.